Dagens Dagbok - Söndagen den 7 december 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan halvåtta, efter ganska så exakt sex timmars sömn. Gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Vid halvniotiden så gick Borzko upp, och genomgick sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost, fika, och en pratstund i köket.


Sen så gick Borzko iväg till Farstahallen för att träna. Och jag höll på och fixade lite här hemma först, och satt även lite med datorn.


Sen så satte jag mig och började att läsa i ny bok: "Sommardöden" av Mons Kallentoft. Det är hela två veckor sen, som jag över huvud taget, öppnade en bok. Väldigt konstigt och ovanligt för att vara jag. Men jag har varit så trött... :-(


Vid elvatiden sen så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt då frukost, och jag tog en fika, en macka, och en pratstund med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen vid strax före tolv så tog vi bilen, och så stack vi iväg till Centrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0