Dagens Dagbok - Tisdagen den 23 december 2008 - Kvällen.

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet, och så blev det ännu en dvd-film för mig och Jimmy, och även för Borzko den här gången.


Vi tittade på: "Mamma Mia!", som Borzko inte hade sett, och som Jimmy och jag gärna såg om en gång till.


Åt och drack en massa gott gjorde vi förstås också. Och satt och sjöng till filmen. (I alla fall jag!)


Nu är klockan elva, och jag sitter ensam kvar i vardagsrummet. Jimmy har gått ner på sitt rum för natten. Han gick ju upp tidigt i morse, och jobbade i dag, och var trött nu. Så han skulle lägga sig i sängen och kolla på teve, och sen sova.


Och Borzko har gått och lagt sig, för han ska jobba lite extra i morgon. Han ska upp halvfem, och förhoppningsvis så trodde han att han skulle vara hemma till ettiden.


Jenny är ju hemma hos henne och Jocke i Tumba. Och min lilla stora Tufsan är sjuk... Läs mer i hennes egen blogg. Jag hoppas verkligen att hon blir snabbt frisk, så inte hela hennes julhelg är förstörd. Och jag hoppas att vi andra runt omkring slipper att bli sjuka.


(Glöm inte att rösta på bästa Julkortet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0