Dagens Dagbok - Tisdagen den 9 december 2008 - Kvällen.

Kvällen blev lugn och skön. Jag satt större delen av kvällen i köket med datorn i knäet. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Jimmy satt större delen av kvällen på sitt rum, framför datorn.


Borzko jobbar sent i kväll, och beräknar att vara hemma ungefär vid tiotiden.


Jag ska lämna datorn nu, och lägga mig i sängen, och läsa i min bok: "Sommardöden" av Mons Kallentoft.




I morgon blir det kanske inget bloggande alls. För jag jobbar över, och jag vet inte riktigt hur länge. Mellan sex och åtta timmars övertid blir det nog. Så vi slutar nog någon gång mellan åtta och tio på kvällen. Det är fyrorna och femmorna som har Nobel-fest. Om jag orkar så bloggar jag när jag kommer hem. Annars så blir det inte förrän på torsdag. Om jag inte skickar iväg något mobilbloggsinlägg kanske.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Lycka till med allt i morgon på jobbet! kram

2008-12-09 @ 22:25:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Josefin

Hoppas att det går bra att jobba över så pass länge, kan tänka mig att det känns lite jobbigt då du varit så trött på sistone?



Jag var hos tandläkaren imorse, det gick bra. Måste tillbaka dit i februari och laga ett hål, men tandläkaren sa att det var så litet att det skulle gå snabbt och enkelt så jag får väl tro på det då..



Kramar

2008-12-10 @ 11:23:40
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack! Allt gick bara bra! KRAM

2008-12-10 @ 21:04:52
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Jadå, det gick bra. Jag var hemma vid åttatiden.



Skönt att ditt tandläkarbesök gick bra! Och det gör det säkert i februari också!



KRAM!

2008-12-10 @ 21:07:25
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Skönt att det gick bra och att du inte somnade på jobbet ;)

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan helg :) Jobbar du heldag nästa fredag?



Kramar

2008-12-10 @ 21:50:11
Postat av: Bim

---> Josefin: Ingen risk att vi somnar på vårt jobb, hur trötta vi än är! För där är det full fart hela tiden! ;-)



Ja, nu är det bara EN arbetsdag kvar innan helgen!



Ja, vi jobbar heldag nästa fredag. Men vi har en lite lugnare dag då, för det är bara vissa barn som äter hos oss. Men vi har alla skickningar.



Kram!

2008-12-11 @ 15:33:18
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0