Dagens Dagbok - Torsdagen den 11 december 2008 - Kvällen.

Sen så packade Jimmy och jag upp min nya "multifunktionsapparat", alltså min nya skrivare/scanner/kopiator, som jag köpte i tisdags.


Vi installerade alla program, och testade alla funktioner, och jag är jättenöjd med den.


När vi var klara så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Och jag satte mig i köket med min dator. 


Borzko kom hem från jobbet vid halvniotiden. Middag hade han redan ätit. Så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Sen så blev det sport på teve för honom.


Själv så ska jag nog stänga igen locket på datorn snart för i kväll. Och lägga mig och läsa en stund i min bok. Ska nog försöka att somna rätt så tidigt i kväll, för det blir nog en tuff arbetsdag i morgon...


Men det är i alla fall fredag i morgon! Wiieee!!!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0