Dagens Dagbok - Torsdagen den 11 december 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Och även i dag, precis som tidigare i veckan, så var jag först den första halvan av dagen i skalen, där jag fixade grönsakerna. Sen så var jag den andra halvan av dagen i lilla matsalen, där jag jobbade som försteman.


I dag så serverade vi pannkakor med sylt. Och som vanligt så hade vi också vår salladsbuffé.


Vi var fulltalig personalstyrka i dag. Allt flöt väl på rätt så okej. Och ingenting speciellt hände väl egentligen. Men det var även i dag, precis som veckan förut har varit, väldigt rörigt i dag, och mycket att göra. Så är det alltid dom två sista veckorna på höstterminen...

Kommentarer
Postat av: Snurran

Mycket av rörigheten ligger väl i att vi dessutom har de där extraskickningarna just nu. Det blir givetvis mer att göra och mycket trängre i köket av alla värmeboxar som står överallt..

2008-12-11 @ 20:47:35
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Jo, visst är det en av orsakerna... Men i dag, och i går, var det många andra orsaker också... :-/

2008-12-11 @ 20:52:31
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0