Dagens Dagbok - Torsdagen den 18 december 2008 - Eftermiddagen.

Åkte direkt hem från jobbet i dag. Jimmy var hemma när jag kom hem. Han hade bara jobbat halvdag i dag.


Vi gick en sväng till Centrum direkt när jag kom hem. Och så handlade jag två stycken julklappar. En till jobbet till vår julklappsutlottning i morgon. Och en till Borzko. Vad jag köpte skriver jag inte här, för man vet aldrig vem som läser! ;-D


Sen när vi kom hem igen så pratade jag länge i telefon. Först med min Mamma, och sen med min Dotter.


Höll sen på här hemma som vanligt och grejade med allt möjligt.


Vid fyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så satte sig Jimmy på sitt rum framför datorn. Jag fortsatte att fixa lite först, och sen så satte jag mig också med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0