Dagens Dagbok - Torsdagen den 18 december 2008 - Dagens Jobb.

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Och i dag så var jag först den första halvan av dagen i skalen, där jag fixade grönsakerna. Sen så var jag den andra halvan av dagen i diskrummet, där jag hade hand om disken.


Vi serverade blandade rätter i dag. Enstaka kartonger som har blivit över i frysen från föregående serveringar. Och vi hade även rester från julbordet i går. En liten salladsbuffé hade vi också.


Fulltalig personalstyrka var vi i dag. Allt flöt på rätt så okej, men det var väldigt stressigt i diskrummet under lunchrusningen. Men tur nog så fick vi lite extra hjälp när det var som värst.


En arbetsdag kvar! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0