Dagens Dagbok - Torsdagen den 4 december 2008 - Kvällen.

Kvällen var lugn och skön som vanligt.


Jag satt större delen av kvällen med datorn i köket. Bland annat så scannade jag in alla våra gamla julkort, tjugoen stycken. Jag har ju gjort egna julkort sedan 1987 när Jimmy föddes. Jag ska blogga alla nu snart innan jul.


Jimmy satt också större delen av kvällen med sin dator. En del i köket, och en del på sitt rum.


Borzko kom hem sent från jobbet i kväll också, vid halvniotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Sen så tittade han på sport på teve.


Och i morgon så är det då äntligen fredag! Wiieee!!!! :-) Såååå sköööönt! Jag är så himla trött... :-(


Kommentarer
Postat av: Linus

Hej!

Blir det Ben o Jerrys Cookie Dough ikväll? :-)

Jag prövade Cookie Dough igår kväll men inte åt jag upp hela som du brukar göra jag åt bara lite :-)

Du brukar ju äta en Cookie Dough,en skål chips, och en skål godis på dina fredags och lördags orgier i efterrätter :-) Skojar lite.

2008-12-05 @ 12:19:09
Postat av: Bim

---> Linus: Ja, kanske att det blir Ben & Jerrys Cookie Dough i kväll. Vi får väl se. Och jag är väldigt duktig på att vräka i mig på helgerna, jag vet. Men å andra sidan så håller jag igen i veckorna.

2008-12-05 @ 15:17:06
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0