En "Dagens", söndagen den 28 december 2008.


Dagens Sämsta: Att halva jullovet redan har gått... :-(
Dagens Bästa: Att halva jullovet fortfarande är kvar! :-)
Dagens Längtan: Alltid efter Jenny...
Dagens Par: Jag och Borzko som har varit gifta i nitton år i dag.
Dagens Mat: Skivad kallrökt lax på julknäckebrödsmackor.
Dagens Godis: Mina hemkokta chokladkarameller.
Dagens Bok: "En eskortflickas öden och äventyr" av Belle De Jour.
Dagens Film: "Hellboy 2 - The Golden Army".
Dagens Vill Ha: Flera kommentarer! ;-)
Dagens Lataste: Jag... som typ bara har suttit i min soffa i två dagar nu.
Dagens Ångest: Äter alldeles för mycket... ;-(

Kommentarer
Postat av: Therése

Grattis på bröllopsdagen i efterskott! :) Superfina bilder på promenaden btw!!! :)

2008-12-30 @ 11:29:28
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Bim

---> Therése: Tack ska du ha! Och tack ska du ha! ;-D

2008-12-30 @ 11:32:42
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0