I dag så träffade jag Mia Törnblom! :-)


Bokia i Farsta har ju boksigneringar under tre helger i december. Sammanlagt så kommer femton författare hit och signerar sina böcker. Av dom var det speciellt fyra som jag ville träffa: Denise Rudberg, Katarina Wennstam, Camilla Läckberg, och Mia Törnblom.

Både Katarina Wennstam och Camilla Läckberg ställde tyvärr in sina signeringar, så dom fick jag inte träffa. (I och för sig så har jag ju träffat Camilla Läckberg förut, för ett och ett halvt år sen.)

Men Denise Rudberg träffade jag ju för två veckor sen.
Om ni missade inlägget om det mötet så följ den här länken dit.

Och i dag så träffade jag då alltså författaren Mia Törnblom. Hon har ju skrivit fyra böcker: "Självkänsla nu!", "Mera självkänsla!", "En härlig bok!", och "Så dumt!". Jag har läst alla fyra.

Den självbiografiska boken "Så dumt!" tycker jag är mycket bra,
och här är en länk till min recension av den.

Jag har ju den boken sen förut, men jag köpte ett exemplar till av den i dag, för att få den signerad av Mia. (Jenny får min gamla bok.)

Mia var supertrevlig! Hon var precis lika glad, god, intensiv, pratsam, och kramig som hon är när man ser henne på teve. Hon var ensam när Jimmy och jag kom, så vi stod ett bra tag och pratade om framförallt hennes bok "Så dumt!". En stor kram fick jag av henne. Och hon ville absolut stå bredvid mig och hålla om mig när Jimmy skulle fotografera.









Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Visst var det du som hade ett recept på chokladkarameller innan? Jag skulle gärna vilja testa o göra det receptet, så hade blivit superglad om du la ut länken till det inlägget igen :)

Tack!!



/ Linda

2008-12-20 @ 17:21:57
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Linda: Hej! Här kommer receptet! http://bimkullin.se/2007/december/mormors-chokladkarameller.aspx . Skriv gärna och tala om hur det gick! :-) Lycka till!

2008-12-20 @ 17:27:32
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Ahnna

Åh hon verkar så ur go. Jag måste ta och läsa hennes böcker snart. Ha bara en här hemma och det är en härlig bok. Hoppas man får lite böcker i julklapp om 5 månader kan jag börja läsa igen Kram Ahnna.

p.s god jul Vännen!!

2008-12-20 @ 23:27:23
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, hon var supertrevlig! Läs hennes bok "Så Dumt!" Den är jättebra!



God Jul till dig också! :-)

2008-12-20 @ 23:54:28
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0