Dagens Dagbok - Lördagen den 23 februari 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan halvåtta i morse. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost med fika, och under tiden lite nyhetsläsning och bloggläsning.


Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr, och åt sen frukost förstås.


Vid strax före tio så gick jag till Centrum för lite shopping. Vad jag handlade kan ni se i tidigare inlägg.


När jag kom hem igen så blev det veckostädning som gällde. Borzko hade redan börjat när jag var i Centrum. Och sen så gjorde vi resten tillsammans.


Det blev det vanliga som vi gjorde: bytte handdukar, tvättade handdukar, tvättade kläder, dammsög, torkade golven, skurade toaletten och badrummet, putsade speglar och glasytor, och dammade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0