Dagens Dagbok - Måndagen den 25 februari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund och kollade posten och mailen, och sen så gick jag ut igen.


Gick sen på en promenad på cirka en timme, runt omkring här i Farsta. Det var soligt och fint ute, varmt när man kom i lä, men riktigt blåsigt och kallt i övrigt.


Tittade efter tussilago och blåsippor, som jag har hört och sett att andra har hittat, men jag såg inga. Däremot så såg jag massor med krokusar i olika färger, snödroppar, och vårgäck.


Sen så blev det ett besök på SolAkuten i Centrum, och så solade jag min veckans halvtimme som vanligt. Somnade in så skönt i dag, så jag kände mig alldeles borta sen när jag vaknade upp.


När jag kom hem sen så höll jag på här och fixade och grejade med lite allt möjligt som vanligt. Lite tid vid datorn blev det förstås också.


Jimmy jobbade över i en timme i dag, och kom hem vid halvfemtiden. Då åt han och jag middag tillsammans.


Efter middagen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig på sitt rum vid datorn.


Själv så satte jag mig vid datorn i köket och så gjorde jag månadens tråkigaste uppgift: betalade räkningarna.


Vid halvsextiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Jenny var ledig från både skola och jobb i dag. Hon var i stan med sina tjejkompisar på dagen, och sen så åkte hon tillbaka hem till Jocke i Södertälje igen, och hon sover där i natt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0