Blogg från Wash & Drive.

Just nu är jag verkligen en datanörd! ;-D Jimmy skulle åka och tvätta sin bil på Wash & Drive i Fagersjö. Jag frågade om han ville ha sällskap och det ville han. Då sa jag att jag följde med på ett villkor, att jag slapp gå ur bilen, eftersom jag då bara fryser! Det tyckte han var helt okej. Och då kom jag på att jag kunde ju ta med min lilla bärbara dator och mitt mobila bredband och sitta och surfa i bilen! ;-D

Nu har vi precis varit vid Wash & Drive i Fagersjö, men där var tvättanläggningen i funktion. Så nu är vi på väg till någon annan tvättanläggning.

Lite coolt att sitta så här och blogga i mörkret i bilen, lyssna på bra musik på Bandit, och prata med Jimmy som kör. :-D


Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Haha, du är skön du :-)

2008-01-15 @ 18:03:58
URL: http://massablaj.wordpress.com
Postat av: Bim

---> En Mölnbobos Liv - Mammablogg: Tack! :-D

2008-01-15 @ 18:11:10
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0