Dagens Dagbok - Fredagen den 18 januari 2008 - Kvällen.

Sen så blev det en lugn kväll som vanligt. Jag satt lite med datorn först. Borzko läste lite. Jimmy satt med sin dator.


Klockan åtta sen så blev det tevetittande för mig och Borzko, för då tittade vi på "Lets Dance". Jimmy satt kvar på sitt rum.


Lite gott att äta och dricka blev det förstås också när det var fredag. För min del så blev det chips och choklad i kväll.


Vid tiotiden så gick Borzko och la sig. Han ska upp klockan fem i morgon bitti, för att jobba extra.


Jimmy gick och la sig vid elvatiden. Han ska följa med Borzko i lastbilen i morgon.


Själv så satte jag mig med datorn efter att Lets Dance var slut. Bloggning, bloggläsning, och nyhetsläsning som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0