Dagens Dagbok - Fredagen den 25 januari 2008 - Kvällen.

Efter middagen så gick Jenny och jag en sväng till Centrum igen. Vi var på HemKöp och köpte lite gott att äta till kvällen. En bukett tulpaner köpte jag också. Vi var även inne på Gina Tricot och tittade lite, men vi köpte inget.


Sen så satte vi oss alla tre uppe i vardagsrummet, och så tittade vi på "Lets Dance". Åt och drack lite gott gjorde vi också. Och pratade förstås också.


Redan vid tiotiden sen så gick Jenny ner på rummet och la sig. Hon mådde inte så bra i magen, så hon ville sova tidigt, eftersom hon ska jobba i morgon.


Borzko och jag tittade på även den andra delen av "Lets Dance". Efter det så slötittade Borzko lite på teven. Och jag satte mig med datorn i knäet en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0