Dagens Dagbok - Fredagen den 4 januari 2008 - Kvällen.

Sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund. Jimmy satte sig vid datorn. Borzko åt middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Vid halvåttatiden så kom Jenny och Jocke hem hit. Jenny hade jobbat till klockan sex, sen hade Jocke mött upp med henne på jobbet, och de hade ätit där, och sen kom de hem hit.


Vi satt alla fem i köket en stund och pratade. Sen så duschade Jenny och Jocke och gjorde sig i ordning.


Strax före nio sen så åkte Jimmy, Jenny, och Jocke iväg en sväng till Centrum, och så köpte de lite gott att äta till kvällen.


Och sen så satte vi oss alla fem uppe i vardagsrummet. Och så tittade vi på en film på TV3: "xXx 2 - The Next Level".

Kommentarer
Postat av: Snurran

Bra film? Tror inte att jag hört talas om den ens..?
*kram*

2008-01-05 @ 14:00:16
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, den var väl helt okej, som jag skrev i min recension nedan. Men ettan "Trippel-Ex" har du väl i alla fall hört om?

2008-01-05 @ 15:07:23
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0