Dagens Dagbok - Måndagen den 14 januari 2008 - Kvällen.

Vid sextiden så hade vi ätit, fikat, och pratat klart för en stund. Jimmy satte sig på sitt rum, med dator och teoriböcker. Jenny satte sig vid sin dator på sitt rum. Och jag satt kvar i köket och vid min dator.


Vid åttatiden så gick Jenny och jag upp till vardagsrummet en stund. Hon ville se på "Singing Bee", som jag spelade in till henne i går. Hon och Jocke var ju förut på en inspelning till ett av de programmen.


Vid niotiden sen så blev det en kvällsfika i köket. Mackor och glögg blev det! ;-)


Och nu är det snart sängdags.


Riktigt mysig kväll med Jimmy och Jenny var det i alla fall i kväll! :-D

Kommentarer
Postat av: annebelle

Du, min kära inspiratör till att börja blogga, har fått en utmärkelse hos mig!

2008-01-14 @ 23:36:37
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Åh! Tack! Ska genast kolla in hos dig! :-D *kram*

2008-01-15 @ 14:56:54
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0