Dagens Dagbok - Måndagen den 7 januari 2008 - Eftermiddagen.

Och början på eftermiddagen fortsatte som slutet på förmiddagen, med veckostädningen.


Sen när allting var klart, så satte jag mig med datorn i köket. Läste bloggar, läste nyheter, och så bloggade jag en hel del inlägg själv, bland annat min sammanfattning över Jullovet.


Jimmy åkte direkt och besiktigade sin bil efter jobbet. Allt gick bara bra, den gick igenom utan några anmärkningar.


När han kom hem sen så åt han, jag, och Borzko middag tillsammans.


Efter middagen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig i sitt rum framför datorn.


Borzko åkte iväg till sitt jobb, för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.


Jag satte mig i köket med datorn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0