Dagens Dagbok - Onsdagen den 2 januari 2008 - Andra halvan av Förmiddagen + Eftermiddagen.

När vi kom till IKEA så gick vi först direkt till caféet på plan 2. Jag tog en caffe latte och Jenny tog en kopp the och en chokladboll.


Sen så gick vi runt omkring på IKEA och tittade på allt, och plockade till oss en del.


Vid halvettiden så åt vi lunch. Då blev det caféet på gatuplanet. Jag åt en räksmörgås och drack en caffe latte. Jenny tog en baguette och en ramlösa.


Sen så gick vi runt lite igen, och så småningom så ställde vi oss i kassakön, betalade och åkte därifrån.


Vad jag handlade kan ni se i tidigare inlägg, och vad Jenny handlade kan ni se i hennes blogg.


Jag körde sen Jenny till Älvsjö Station, och hon tog pendeltåget därifrån och hem till Jocke i Södertälje.


När jag kom hem så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och satt lite vid datorn också.


Vid halvfyratiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han duschade då och gjorde sig i ordning, och sen så åt vi middag ihop han och jag.


Efter middagen så satte sig Jimmy vid datorn på sitt rum en stund. Och jag satte mig med min dator i köket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem bryr sig om vad ni har ätit?!:S

2008-01-03 @ 16:58:26
Postat av: Bim

---> Anonym: Varför läser du min blogg då?

2008-01-03 @ 17:17:19
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0