Dagens Dagbok - Onsdagen den 30 januari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Jenny var hemma när jag kom hem. Vi gick då direkt till Centrum för lite shopping.


Först så lämnade Jenny igen en jacka som hon köpte för ett par dagar sen. Sen så var vi på Gina Tricot där jag köpte mig lite kläder. Se fotografier från bloggat inlägg tidigare i dag. Jenny köpte sig sen ett par skor på rean på Din Sko. Bild finns i hennes blogg. Vi gick runt också och kollade lite i alla möjliga affärer.


Vid halvfyratiden sen så kom Jimmy dit direkt från jobbet. Då gick vi alla tre till Waynes Coffee och fikade. Jag tog en Chai Latte även den här gången. Satt där till fyratiden och pratade.


Åkte sen hem. Och när vi kom hem så åt vi middag. Efter middagen sen så satte vi oss alla tre i köket vid min dator. Och sen så satt vi länge och tittade på kläder på Asos.com. Jenny beställde en klänning som hon ska ha på sin artonårsdag, och hon beställde även lite annat. Och så beställde vi även lite kläder till Jimmy och Jocke. Se bilder på kläderna i Jennys blogg.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Det var jättefina kläder som du hade köpt! Önskar jag skulle "våga" också...

2008-01-30 @ 22:34:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack ska du ha! Vadå "våga"?!?!

2008-01-31 @ 18:03:33
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0