Dagens Dagbok - Söndagen den 27 januari 2008 - Kvällen.

Efter filmen så satte jag mig med datorn i knäet. Bloggade själv, läste bloggar, och läste nyheter.


Och så blev det lite slötittande på teve samtidigt. Först blev det "Miami Ink" på Discovery Channel. Sen blev det ännu ett avsnitt av "Miami Ink", fast på TV6 den här gången. Och det tredje och sista teveprogrammet för i kväll blev "Singing Bee" på TV3.




Och nu tänkte jag gå och göra mig i ordning för natten, och lägga mig i sängen och läsa i min bok. Läser väl till framåt halvelvatiden, för då vill jag sova, så jag får mina sex timmars sömn, eftersom jag ska upp halvfem i morgon bitti.


Borzko är fortfarande hemma hos sin Mamma. Han kommer väl hem senare, han behöver ju inte gå upp tidigt i morgon, eftersom han är ledig i morgon.


Jimmy har fortfarande inte kommit hem från sin kompis.


Och Jenny är hemma hos Jocke, och sover där i natt också.


Måndag alltså i morgon, bara att börja att längta efter nästa helg igen. Ha en bra vecka nu allihopa.

Kommentarer
Postat av: malin

känns det inte jobbigt och bittert att liksom inte se fram emot sitt jobb? sin nya arbetsvecka+ att bara längta efter helgen, innan den ens är slut? hur står du ut med det?

2008-01-28 @ 00:41:12
Postat av: Ellen

Hur kommer det sig att du aldrig följer med hem till dina mans mamma?

2008-01-28 @ 11:10:36
Postat av: Bim

---> Malin: Jo, visst är det tråkigt att det är så. Men just för tillfället har jag accepterat att det är så. Om det inte känns bättre framöver så får jag ta tag i det på något sätt. Hur jag står ut? Tänker på helgerna! ;-D

2008-01-28 @ 18:48:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Ellen: Eftersom jag svarade på nästan samma fråga, i mitt inlägg från eftermiddagen, så kopierar jag in det svaret här:

"Postat av: Bim
---> Nilla: Ja, det har varit en jättebra helg. Mysigt att fira Pappa också med mina närmaste.

Det var faktiskt jag som fick Borzko att börja att åka till sin Mamma på söndagarna. De träffades inte lika ofta förut, och jag tyckte synd om henne som alltid var ensam, för Borzkos Pappa är död.

Jag tycker att det är bra att de träffas själva, och får prata i fred, på sitt språk. De tittar på sport ihop, för Borzkos Mamma gillar sport, och det gör ju varken jag, Jimmy, eller Jenny. De äter ihop och de fikar ihop.

Jag har absolut ingenting emot hans Mamma, det är inte därför jag inte åker med. Vi träffas på födelsedagar och storhelger och det tycker jag räcker.

Ja, det ska bli skönt att gå till frissan. Jag är både långhårig och mörk i hårbotten nu.

Ha en bra vecka du också. Ha det bäst. *Kram*

2008-jan-27 @ 19:54
URL: http://bim.blogg.se""

2008-01-28 @ 18:50:39
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0