Dagens Dagbok - Söndagen den 6 januari 2008 - Morgonen + Förmiddagen.

I går så blev det lite sent innan jag somnade, så i morse så sov jag till klockan åtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick sen upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. Och när han sen var klar så åt vi frukost tillsammans.


Sen så stack Borzko iväg vid tiotiden, till Farstahallen för att träna i dag också. Jimmy vaknade och gick upp ungefär samtidigt. Han åt då frukost, och jag tog en fika igen med honom.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Själv så höll jag på en bra stund och plockade, fixade, donade, pulade, och grejade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma.


Snöstorm, hård blåst, grått, trist, mörkt, dystert, två minusgrader ute... Jag tänkte inte ens tanken på en promenad i dag. En lugn, skön, slapp innedag istället, på min näst sista lediga dag. Bestämde mig för, att efter att jag var klar med det lilla nyttiga som jag hade bestämt mig att göra, ägna dagen åt datorn, böckerna, och teven.


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Tycker att du förtjänar en slappar dag idag faktiskt eftersom du var aktiv hela dagen igår när ni bytte rum och hade er :D

2008-01-06 @ 12:53:22
Postat av: Bim

---> Trogen läsare: Tack ska du ha! Det var snällt av dig! ;-D

2008-01-06 @ 13:06:05
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Mia

Det är mysigt att ha en slappdag, det behövs såhär innan skolstarten. :) Tycker absolut att du förtjänar en, för du är alltid i full fart. :)

2008-01-06 @ 13:21:04
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Bim

---> Mia: Ja, nu börjar ju jobbångesten sätta in hos mig... Och i morgon så vet jag ju att jag kommer ha jätteångest. Löjligt, jag vet, men inget att göra åt, jag bara är så. Tack för dina snälla ord! :-D

2008-01-06 @ 13:53:24
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

duschade och gjorde sig i ordning duschade och gjorde sig iordning duschade och gjorde sig i ordning duschade och gjorde sig i ordning..HAHA!

2008-01-10 @ 18:35:03
Postat av: Bim

---> Anonym: Och???

2008-01-10 @ 18:38:26
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0