Dagens Dagbok - Tisdagen den 1 januari 2008 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så vaknade Jimmy och gick upp. Han åt frukost då, och Borzko och jag åt lite lätt lunch då samtidigt.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och efter det så satte han sig med sin dator på sitt rum.


Borzko och jag fortsatte att städa undan Julen. Och jag varvade lite med datorn också. Borzko åkte ut och tankade och kollade allt på bilen också.


Sen så blev det bara slappande uppe i vardagsrumssofforna för mig och Borzko resten av eftermiddagen. Jag satt med datorn, Borzko läste, och så lyssnade/tittade vi på musikkanalerna på teve.


Middag blev det vid fyratiden. Och det blev pizza i dag! ;-D


Vid halvsextiden så satte vi igång teven för att titta på en gammal klassisk kultfilm: "Back to the Future" från 1985.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Önskar dig en god fortsättning på det nya året :)
Är du ledig hela denna vecka också??
Jag jobbar bara på torsdag, 11-16 kände att jag inte ville ta en semsterdag för så få timmar.
Må så gott.
Kramis!

2008-01-01 @ 19:53:41
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Bim

---> Nilla: God fortsättning till dig också! Jag är ledig i sex dagar till. Börjar nästa tisdag. Det ska bli så skönt att bara slöa i några dagar till.

Då är du ju ledig mycket också! Ha det så bra! *kram*

2008-01-01 @ 20:02:26
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0