Dagens Dagbok - Tisdagen den 1 januari 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost och en pratstund i köket för oss båda.


När vi var klara så satte vi igång med att städa bort julen. Jag älskar ju att sätta upp alla adventsprylar vid första advent, och alla julprylar vid Lucia. Men jag älskar lika mycket att sen ta bort allting på Nyårsdagen! Nu vill jag fira in det nya året med att få bort alla grejer, och känna att vi går mot våren!


Lite svårt var det ju att känna att vi går mot våren just i dag... För det vräkte ner snöblask utanför fönstret när vi vaknade...


Vi hjälptes åt att plocka bort allt. Borzko tog alla elgrejer och jag tog alla andra grejer. Och jag varvade ju förstås med stunder vid datorn också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0