Dagens Dagbok - Tisdagen den 22 januari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Och sen så höll jag på här hemma som vanligt en stund. Plockade och fixade med lite allt möjligt. Och så blev det förstås också en liten stund vid datorn.


Jimmy jobbade över i en timme i dag, så han kom hem vid halvfemtiden. Då åt vi middag tillsammans han och jag.


Efter maten så satt vi och fikade och pratade en stund.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Själv så höll jag återigen på och plockade och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Jimmy satte sig sen på sitt rum vid datorn. Och jag satte mig i köket med min dator.


Jenny åkte direkt från skolan hem till Jocke i dag. Och hon sover där i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0