Dagens Dagbok - Tisdagen den 8 januari 2008 - Kvällen.

Sen så började jag att läsa i en ny bok: "Under skalbaggens bo" av Mary Willis Walker.

 

Jimmy hade möte på jobbet i dag, och kom hem vid halvsjutiden. Middag hade de fått på mötet också. Han duschade när han kom hem, och sen så satt han mest vid datorn på sitt rum.

 

Borzko kom hem vid sjutiden från jobbet i dag. Middag åt han då, sen blev det dusch förstås, och resten av kvällen tittade han på sport på teven uppe i vardagsrummet.

 

Jenny åkte direkt från skolan hem till Jocke i dag också, och hon sover där i natt med.

 

Jag varvade datorn med boken större delen av kvällen. Och satt i köket i kväll. Mest blev det boken, läste ut halva ungefär, och den är jättebra.

 

En kvällsfika i köket vid niotiden i köket med Jimmy blev det också.


Kommentarer
Postat av: anonym

tråkigt att aldrig ha jeny hemma nu föt tiden...

2008-01-08 @ 22:22:49
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, självklart så är det tråkigt. Men så är ju livet! Barnen utvecklas och blir stora, och så flyttar de hemifrån. De kanske inte är lång tid kvar tills både Jimmy och Jenny har flyttat, och det är ju ingenting jag kan göra åt.

2008-01-09 @ 14:58:20
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken bokslukare du är ;) jag hade läst ut en bok på ett halvår typ, så intresserad är jag ;)

2008-01-09 @ 17:20:01
URL: http://sandraahlin.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sandra: Jag älskar att läsa! Och så läser jag ganska så fort också. Men jag läser mycket, mycket färre böcker nuförtiden mot vad jag gjorde förr. Datorn tar nog lite för mycket tid! ;-D

2008-01-09 @ 17:42:56
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0