Dagens Dagbok - Torsdagen den 17 januari 2008 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet i dag också. Och precis som vanligt så höll jag sen på här hemma och fixade med lite allt möjligt. Satt förstås lite vid datorn också.


Jimmy kom sen hem från jobbet vid halvfyratiden. Vid fyratiden sen så åt han och jag middag tillsammans. En pratstund och en fika blev det förstås också.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Efter det så satte han sig på sitt rum med datorn, teven, och lastbilsteoriböckerna.


Jag höll på och fixade med lite här hemma först. Och sen så satte jag mig i köket med datorn och boken. Läste ut boken som jag har hållit på med i ett par dagar: "Äcklig" av Constance Briscoe. Recension av den kommer senare i ett separat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0