Dagens Dagbok - Torsdagen den 17 januari 2008 - Kvällen.

Satt sen i köket med datorn. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter.


Borzko kom hem från jobbet vid strax före sju. Han åt då middag, och han, jag, och Jimmy satt och pratade en bra stund.


Sen så gick Borzko in och duschade och gjorde sig i ordning. Jag och Jimmy satt vid våra datorer en stund igen.


Efter det så blev det kvällsmacka, glögg, och en pratstund i köket igen.




Vid kvart i tio så ska jag ut och köra lite bil. Jag ska åka och hämta Jenny på jobbet, när hon slutar klockan tio. Så slipper hon åka kommunalt hem så sent. Och sen så sover hon förstås här hemma i natt.


Och i morgon är det fredag! Wiieee!!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0