Dagens Shopping - 080122 - En bok från Tradera.

image2217

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Bims Blogg
Du vet inte vem jag är. Och jag vet inte vem du är. Först vill jag bara säga att jag gillar din frisyr den är läcker.
I dag var jag och surfade runt på din blogg. Där hade du en rubrik ?Böcker som jag har läst? där läste jag en massa bokrecensioner. Då tänkte jag att jag skulle ge dig mina favoriter vad gäller bra

Min Boklista:
Nattens barn ? Traci Lords
Otryggare kan ingen vara ? Bengt ? Åke & Agneta Cras
Pojken som inte fanns ? Dave Pelzer
Pojken som kallades Det ? Dave Pelzer
Pojken som överlevde ? Dave Pelzer
Smuts ? Katarina Wennstam

2008-01-22 @ 18:20:39
Postat av: Bim

---> Anneli: Hej Anneli! Kul att du har surfat runt på min blogg! Och tack för berömmet om min frisyr!

Och jättetack för din boklista! Jag älskar att få tips på böcker!

Alla Dave Pelzers böcker har jag läst. De var jättebra.

Nattens Barn har jag också läst. Den var också bra.

Smuts har jag i min bokhylla, men jag har ännu inte hunnit läsa den.

Otryggare kan ingen vara har jag inte läst, och den blev jag nyfiken på, så jag la ett bud på den på Tradera nu!

Tack än en gång, och välkommen åter! :-D

2008-01-22 @ 18:36:09
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0