EFIT i morgon.

I morgon är det en EFIT-dag. För er som inte vet vad EFIT är, så kan jag berätta att EFIT står för Ett Foto I Timmen. Två dagar i månaden, en vardag och en helgdag, är utvalda till EFIT-dagar. Och man är med antingen en av dagarna, eller båda. Och så tar man ett fotografi i timmen under hela sin vakna tid det dygnet.

Jag har gjort tretton stycken EFIT-dagar, mellan januari 2007 till juli 2007. Alltså i ett halvår, och två gånger varje månad. Men sen så tröttnade jag lite, för jag tyckte att det blev samma, samma, samma motiv hela tiden på mina bilder.

Men nu så känner jag för att göra några EFIT-dagar igen. Och i morgon, fredag, så är det en EFIT-dag. Nu vet jag ju inte om det kommer att fungera riktigt i morgon, eftersom det kommer att vara totalt kaos på jobbet i morgon förmodligen... Och jag kommer nog att glömma bort att ta kort, eller inte ta mig tid till att ta kort.

Så vi får se. Antingen så nystartar jag mina EFIT i morgon, eller så blir det på nästa EFIT-dag, som är söndagen den 17 februari.

Länk till mina tidigare tretton EFIT-inlägg.

Länk till EFITs hemsida.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Kunde inte vikarien i morgon heller...? Skönt att åtminstone jag är på plats ändå
:-/

2008-01-31 @ 19:28:15
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Husmor fick aldrig tag i henne överhuvudtaget... :-(

2008-01-31 @ 19:30:00
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: annebelle

Det var länge sedan jag gjorde en EFIT. Det är kul att titta tillbaka på dem som man gjort. Kanske blir det en i morgon.. Spärrade du vår "kompis" förresten?

2008-01-31 @ 20:53:11
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Ja, jag är jättesugen på EFIT nu. Men tyvärr så kanske det inte blir i morgon, utan nästa gång.

Nej, jag har inte gjort det. Inte än i alla fall. Jag ska vänta tills nästa gång hon kommenterar. Vet inte om jag kanske ska skriva rakt ut till henne vad jag tycker istället. Ska tänka på saken.

Ser fram emot din EFIT i morgon! ;-D

2008-01-31 @ 20:57:33
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Cattis

Det verkar ju vara en rolig grej..men kanske känns lite stessigt..men jag ska nog haka på..hade adrig hört om det förut..
C yaa.

2008-01-31 @ 21:18:30
Postat av: Bim

---> Cattis: Ja, det är jätteroligt! Fast just i morgon så kanske det inte funkar för mig...

2008-01-31 @ 21:24:01
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0