Nyklippt och nyblekt! ;-D

image2278

Kommentarer
Postat av: Anonym

oops inte är det mkt hår kvar!!...Du skulle få en mkt mjukare framtoning om du lät håret växa ut lite!! Och helt ärligt när jag ramlade in på din blogg för första gången så fattade jag inget tyckte absolut att du såg ut som en man på bilden men det var ju en kvinna som skrev i bloggen.
Det är min uppfattning....man blir själv lite självblind.....har själv tidigare haft kort hår och jag har förstått efteråt att en hel del tyckte mitt hår var i kortaste laget och att jag fått en kvinnliga framtoning nu när håret är lite längre

2008-01-31 @ 22:48:53
Postat av: Josefin

Är det något som jag avskyr så är det personer som du anonym. Vad har du för rätt att skriva som du har gjort? Har Bim bett om en åsikt? Nej, hon har skrivit många gånger att hon trivs med sin frisyr. Varför skulle hon ändra på det för att du trivdes bättre i lite längre hår? Jag kan inte förstå människor som måste till varje pris påpeka allt för alla andra (åsikter som de har själva och mer än gärna vill framföra). Har man inte frågat efter en annan människas åsikt så kan man hålla den för sig själv. Jag avskyr när personer säger till mig "Du skulle vara jättesnygg i lugg" eller när de påpekar någoting om ens hem "Det hade varit jättesnyggt att ha så och så..". Jag blir galen på sådant. Mitt utseende, jag bestämmer över det och vill jag ha goda råd så frågar jag. Samma sak med mitt hem, triva jag med mitt hem så har ingen annan rätt att komma med oönskade åsikter.

2008-02-01 @ 10:08:13
Postat av: Anonym

Äh strunta i den anonyma kommentaren. Du är jätte fin i kort och blondt hår.
Kramar en trogen läsare.

2008-02-01 @ 18:08:53
Postat av: Bim

---> Anonym: Självklart så får du kommentera precis vad du vill. Jag får väl skylla mig själv som bloggar så pass öppet som jag gör. Men jag har ju inte bett om någon åsikt. Typ: "Vad tycker ni om mitt hår?" Så jag förstår ju inte varför du måste skriva som du gör. Jag skulle aldrig gå in anonymt i en blogg, och sen bara kritisera. Bara för att såra någon då eller? Jag har haft jättelångt hår tidigare, titta i mina Nostalgi-inlägg bland annat. Men man måste ju kunna förändra sig ibland. Och det är aldrig någon som tidigare tyckt att jag ser ut som en man. Inte med de glasögonen och den sminkningen och de smyckena. Och jag strävar väl inte direkt att se så väldigt kvinnlig ut, det är inte min stil direkt. Men, men, som sagt var, man får ju tåla kommentarer som inte är så snälla också...

2008-02-01 @ 18:13:41
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack snälla gulliga du för din kommentar! Det är så skönt med trevliga människor som stöttar en! Jag tycker precis som du. Om folk inte har bett om en åsikt, så tycker inte jag att man behöver fälla negativa kommentarer. Varför skulle man göra det? Ber man däremot om en åsikt, då kan man väl kanske säga ärligt vad man tycker, men på ett bra sätt så man inte sårar någon. En person som jag känner sa "FUL" om min näst senaste tatuering, och jag hade inte ens frågat henne vad hon tyckte. Då blev jag faktiskt lite sårad. Tack igen gulliga du! *Kram*

2008-02-01 @ 18:16:31
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Anonym trogen läsare: Tack för berömmet, kramen och stöttningen! *kram*

2008-02-01 @ 18:17:48
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Jenny Kullin

tro mig, Mamma är snyggare i kort hår. Hon hade långt hår förut och hon ser yngre och snyggare ut idag. Men egentligen har väl det inte någon betydelse. det man trivs i ska man ju ha :)

2008-02-01 @ 19:04:21
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jenny Kullin: Tack min älskade lilla stora Tufsan! Ditt stöd har jag alltid, det vet jag! Precis som du alltid har mitt! Älskar dig! :-D

2008-02-01 @ 19:08:54
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Josefin

Jag blev bara så irriterad på människan. Varför såra människor bara för att? Någon som man inte känner och som inte ens bett om någons åsikt. Du får försöka att inte bry dig(lättare sagt än gjort, man har alltid så mycket lättare att ta till sig dåliga kommentarer). Jag blev lite orolig idag när jag hade skrivit kommentaren, tänkte att du kanske skulle tycka att jag la mig i eller så. Skönt att du inte tyckte det!
Kramar

2008-02-01 @ 22:23:47
Postat av: Bim

---> Josefin: Jag tar faktiskt inte åt mig så jättemycket av elaka kommentarer. Men ändå så kan man ju inte låta bli att ta åt sig litegrann. Jag tycker absolut inte att du lägger dig i. Jag tycker att det är suveränt med dig och andra som försvarar mig. *kram*

2008-02-01 @ 22:28:42
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag förstår inte varför folk ska klaga över hur man ser ut i håret. Så länge man själv trivs med sitt korta hår ska man väl ändå kunna ha det så. Jag diggar Bims frisyr, jag tycker den är superläcker på henne. Den är Fräsch, snygg. Och Framför allt så har hon själv valt att ha den frisyren och
så länge hon vill ha den så ska man inte klaga på henne för det.

Kram på dig Bim

2008-02-02 @ 08:12:03
Postat av: Bim

---> Anneli: Tack snälla du för din kommentar! Jag blir så glad över alla stöttande och snälla kommentarer! Kram till dig också! :-D

2008-02-02 @ 09:21:26
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0