"Predikanten".

image2127          image2128          image2129


I kväll så tittade Borzko och jag på "Predikanten". Det var de två entimmesavsnitten som visades på teve i november, av Camilla Läckbergs bok med samma namn.

Vi såg ju även "Isprinsessan" tidigare, och den filmatiseringen tyckte jag väl var sådär... 
Länk till min recension på den finns här.

"Predikanten" tycker jag var mycket bättre. Fast ändå långt ifrån så bra som jag tycker att Camilla Läckbergs böcker är. Tycker att filmerna är så mycket rörigare än vad böckerna är. Verkar som det är svårt att få in alla personer och alla händelser från böckerna på de två timmarna.

(Bilder från Google Bildsökning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0