Dagens Dagbok - Fredagen den 18 juli 2008 - Andra Halvan av Eftermiddagen.

Sen så höll jag på och fixade, pulade, grejade, donade, och ordnade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Tvättmaskinen och torktumlaren fick jobba hårt också. Varvade som vanligt med stunder vid datorn också.


Vid halvfyratiden så åt Jimmy och jag middag tillsammans. Och sen så återgick jag till mina tidigare sysslor. Jimmy satt större delen av eftermiddagen vid sin dator.


Sen vid halvfemtiden så åkte Jimmy iväg för att hämta upp Borzko på jobbet. Han har ju semester nu i sexton dagar, så han hade ju ingen lastbil med sig hem i dag. Så Jimmy var snäll och hämtade honom så han slapp åka buss hem.


Borzko åt middag när han kom hem, vid femtiden. Jimmy och jag hade ju kunnat vänta på honom med middagen, men Borzko trodde att han skulle komma hem mycket, mycket senare i dag, men tur nog så blev det ju inte så.

Kommentarer
Postat av: Naim

Kul blogg :)



/ Naim

kändisbloggen

2008-07-18 @ 18:44:43
URL: http://www.murseli.se
Postat av: Bim

---> Naim: Tack! ;-D

2008-07-18 @ 19:01:46
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Jen

Sen så höll jag på och fixade, pulade, grejade, donade, och ordnade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma



Undra hur många gånger du har skrivit så nu... :)

2008-07-18 @ 19:11:33
Postat av: Bim

---> Jen: Ja, det är nog ett väldigt stort antal gånger...

2008-07-18 @ 19:14:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0