Dagens Dagbok - Måndagen den 14 juli 2008 - Första Halvan av Eftermiddagen.

Höll sen på och fixade, donade, pulade, grejade, plockade och ordnade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma.


Jimmy satt mest vid sin dator på sitt rum, och spelade WOW. Jag tog med mig min dator och satte mig inne hos honom en stund när jag var klar med mitt.


Vid kvart över två sen så åkte Jimmy iväg med bilen, för han hade körlektion inför sitt lastbilkörkort klockan kvart i tre.


Jag satte mig och lyssnade på ett tredje Sommarprogram för dagen, och så broderade jag lite på en kylskåpsmagnet.

Kommentarer
Postat av: Linus

Hej Bim!

Du har fått mail från mig.

Mvh Linus.

2008-07-14 @ 15:54:33
Postat av: Bim

---> Linus: Okej! Ska kolla! :-)

2008-07-14 @ 16:00:21
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, vad är det för skillnad på fixade, donade, pulade, grejade, plockade och ordnade egentligen? ;) Bra blogg! :)

2008-07-14 @ 17:00:53
Postat av: Bim

---> Hanna: Hahaha! Det är väl ingen skillnad egentligen! Det är bara jag som har en massa konstiga uttryck för mig! ;-D



Tack för berömmet om min blogg! :-)

2008-07-14 @ 18:13:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0