Nu finns det tvåhundra fotografier på Facebook från vår resa till Alanya i Turkiet.

Nu har jag lagt in tvåhundra fotografier på Facebook från vår resa till Alanya i Turkiet. Så ni som är medlemmar på Facebook kan gå in där och titta på dom, om ni är intresserade. Britt-Marie Kullin heter jag där. Och fotografierna ligger i fyra album med femtio kort i varje album.

Jag har tyvärr inte kunnat lägga in korten i mitt fotoalbum på Windows Live Msn Spaces. Jag hoppas att jag kommer att få det att fungera, så att ni som inte har Facebook kan se fotografierna också. Annars om ni är nyfikna, så får ni väl registrera er på Facebook! ;-D


Kommentarer
Postat av: Susanne

Så nyfiken på alla bilder. Har addat dig på Facebook nu. Imorse när jag öpnnade din sida såg jag hur mycket du skrivit, blev väldigt nyfiken men såg hur mycket det var så jag gick och gjorde morgonfika först att ätas samtidigt med läsandet. Vilken underbar vecka ni verkar ha haft avis Nä nu ska jag göra mig i ordning och åka till Farsta måste gå på banken. Kramizar Susanne

Ps.Min Facebooksida är i princip nedlagd använder den inte alls (har faktiskt aldrig riktigt förstått mig på den) men jag har en gamal Blogg på "Familjeliv" som jag ska börja att uppdatera snart igen. Du är välkommen dit.

Postat av: Bim

---> Susanne: Hej. Kul att du gillar min blogg, och att du orkade läsa alla dagböckerna från Turkiet.



Jag använder inte min Facebook speciellt mycket heller. Men jag fick inte mitt fotoalbum att funka på Spaces i går, så jag la korten på Facebook istället. Men jag tror att jag har fått i ordning på det nu, så jag ska nog lägga korten där också vid tillfälle.



Ska kolla in din sida också.

2008-07-29 @ 15:10:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Vendela

trevligt skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 14:30:33
URL: http://jade.se
Postat av: Britt-Marie "Bim" Kullin

---> Vendela: Tack så mycket! :-D

2010-12-03 @ 15:34:47
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0