Om ett dygn så är vi i Alanya i Turkiet! :-D

              


Ja, om ett dygn så är vi i Alanya i Turkiet! Vårt plan går halvsex i morgon kväll. Och vi kommer fram till Turkiet klockan halvelva lokal tid. Sen väntar buss till hotellet. Så vi är väl framme vid hotell Aroma kanske vid tolv-ettiden på natten.

Jag har ingen aning om jag kommer att blogga något i veckan som följer. Jag tar med mig min lilla bärbara dator. Men mest är den med för att lägga in alla fotografier på, så jag har backup på dom. Lägger korten både i datorn, och på ett usb-minne, så det inte är risk att dom försvinner.

Sen så kommer jag också att skriva dagbok varje dag i ett Word-dokument i datorn. Det är främst för min egen skull, att ha att titta tillbaka på, och läsa sen. Så gjorde jag när vi var i Thailand 2006. Sen så bloggar jag dagboken när jag kommer hem igen.

Men om jag känner för det, så kanske jag kopplar upp mig och bloggar någonting därifrån. Det beror helt på om jag har lust, och känner för det, och också hur det fungerar där.

Helst av allt så skulle jag vilja mobilblogga lite därifrån. Men det verkar vara krångel att göra det från utlandet. Jenny fick det inte att fungera när hon var i Tallinn. Och vi fick det aldrig att fungera från Thailand. Men jag ska i alla fall pröva, så får vi se om det funkar.

Så vi får väl se hur det blir. Antingen så hör ni inte av mig alls nu på en vecka, förrän nästa söndag, den 27 juli. Eller så kanske jag bloggar massor därifrån. Har ingen aning om hur det blir.

Här är i alla fall en länk till ett inlägg som jag gjorde när vi bokade resan, med lite bilder från Alanya.

Ha det så bra här hemma allihopa. Hoppas att ni får lite hyfsat väder i veckan som kommer. Själv längtar jag otroligt mycket efter hetta, sol, och ljummet salt badvatten nu. Det ska bli så underbart. Och så himla mysigt att umgås med Borzko, Jimmy, och Jenny dygnet runt i en vecka nu. :-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh take me with u! haha vill oxå till sol o värme..

2008-07-18 @ 23:33:02
Postat av: Josefin

Nu får ni ha det så bra som man bara kan! Äta gott, sola, bada och bara umgås! Ni kommer säkert att ha det jättebra!



Jag har inte varit vid datorn sedan i tisdags (haha om du undrat om jag försvunnit). Nu när min sambo har semester så kommer jag inte åt datorn, i veckan har vi varit på stranden (det har varit fint några dagar) och på kvällarna spelar min sambo något spel på internet så det är nästan omöjligt för mig att använda datorn. Jag har även haft min systers barn här så då har jag ägnat mig åt mina älsklingar istället för datorn.



Ha nu en riktigt bra resa! Hoppas att du kan blogga lite, annars får vi höra allt när du kommer tillbaka!



Kramar

2008-07-19 @ 00:57:56
Postat av: Ahnna

Njut nu!!!!/kram Ahnna

2008-07-19 @ 07:13:14
Postat av: Snurran

Ha det så himla mysigt nu allihopa, vi ses i cybervärlden - förr eller senare :-D kram

2008-07-19 @ 11:12:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Jocke och Tindra

Vi önskar er en trvlig resa och en jätteskön vecka i solen!

2008-07-19 @ 11:39:49
URL: http://jocketheman.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny: Men ni fick ju faktiskt sol och värme här hemma också! ;-)

2008-07-28 @ 00:01:56
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Tack för din hälsning! Vi hade verkligen en toppenvecka! :-D Kram!

2008-07-28 @ 00:02:51
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Ahnna: Jadå! Det gjorde jag! Kram! :-D

2008-07-28 @ 00:03:19
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack för din hälsning! Och vi hade det supermysigt! :-D Kram!

2008-07-28 @ 00:03:55
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jocke och Tindra: Tack! Det hade vi! Men det hade varit ännu roligare om ni två hade varit med! Kram! :-D

2008-07-28 @ 00:04:34
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0