Turkiet - Torsdagen den 24 juli 2008 (Dag sex)




Mobilen larmade klockan sju i morse. Vi gjorde oss i ordning, och sen så möttes vi alla fyra nere vid frukostbuffén klockan halvåtta när dom öppnade. Vi satt ganska så länge och åt och drack av allt det goda, och sen så gick vi upp på rummen och packade våra badgrejer.


Sen så gick vi dom få meterna till stranden. Vi la oss i solstolar närmast vattnet. Jenny och jag gick sen en liten kort promenad längs strandpromenaden. Sen när vi kom tillbaka så badade vi förstås. I dag så blåste det jättemycket och det var väldigt stora vågor. Jätteroligt att leka i.






Vi låg sen där i ungefär sex timmar. Vi läste, solade, badade massor, lekte i vågorna, gick iväg och handlade lunch som vi åt på stranden, handlade glass och dricka, och bara njöt av solen, värmen och havet.


Sen vid tretiden så gick vi upp och la oss vid poolen en stund, och badade där i stället. Beställde lite från poolbaren också.


Vid femtiden sen så gick vi upp på rummen och duschade och gjorde oss i ordning. Sen så satt vi ett tag på balkongen och pratade och njöt.


Klockan halvåtta så gick vi sen iväg till vårt grannhotell. Där har dom en mysig restaurang precis bredvid stranden. I kväll så åt vi alla fyra buffé. Jättefin och god buffé var det. Jag hämtade tre gånger av maten och en gång av efterrätten. Sen var jag väldigt, väldigt mätt.


Satt där till niotiden. Sen så gick vi på en promenad på stan. Tittade på folk och tittade på all shopping.






Vid tiotiden sen så gick vi till en mysig pub nära vårt hotell, samma som vi var på igår. Jenny tog två olika drinkar, Borzko och Jimmy drack öl, och jag drack två olika alkoholfria drinkar. Satt där och pratade och lyssnade på musiken till halvtolvtiden. Och då gick vi tillbaka till hotellet.


Sen så satt vi alla fyra på Jennys och min balkong en stund. Och vid tolvtiden sen så gick Borzko och Jimmy ner till sig. Strax efteråt så gick Jenny och jag och la oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0