Dagens Dagbok - Lördagen den 29 mars 2008 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så blev det lite lätt lunch och en fika. Och vid ettiden så var vi klara med veckostädningen.


Borzko gick då iväg till Farstahallen för att träna lite. Själv så tog jag med mig min dator, och så satte jag mig inne i Jimmys rum. Han spelade sina tevespel, och jag satt med min dator. Och sen så satt vi där och slappade i ett par timmar.


Vid halvfyratiden så kom Borzko hem från gymmet. Och eftersom vi alla var hungriga, eftersom vi hade ätit så lite till lunch, så åt vi middag vid fyratiden. En fika och en pratstund blev det också.


Sen så blev det slappande igen. Datorn för mig. Tevespelet för Jimmy. Och sport på teven för Borzko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0