Är det några fler som inte förstår hur man kommenterar i min blogg?!?

Den här kommentaren fick Jenny i sin blogg för några dagar sen:


" hej! fattar inte hur man ska kommentera i din mammas blogg? dom nya ändringarna har gjort det jättekonstigt. "


Och det kanske är fler av mina läsare som inte förstår hur man kommenterar!?!

När man ska läsa kommentarerna så klickar man antingen på KOMMENTARER eller så klickar man på själva RUBRIKEN.

Då kan man läsa alla kommentarena.

Om man sen själv vill skriva en kommentar, så klickar man ÄNNU EN GÅNG antingen på KOMMENTARER eller på själva RUBRIKEN.

Då kommer det upp en liten separat ruta i ett eget fönster. Där fyller man i NAMN, E-POST, och BLOGGADRESS, och klickar i KOM-I-HÅG-MIG-RUTAN. Uppgifterna behöver man bara fylla i den första gången, och sedan så sparas dom.

Sen så klickar man på knappen SKICKA KOMMENTAR, och så stängs den lilla rutan efter en stund.

Vill man sen se sin kommentar så klickar man på Uppdatera-knappen i Verktygsfältet i Webbläsaren, så uppdateras sidan och kommentaren syns.

Hoppas att alla fattar nu! Och att det fungerar för alla! Så att jag får massor med kommentarer! ;-D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Bra förklarat!

2008-05-23 @ 21:41:46
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Tack ska du ha! :-)

2008-05-23 @ 21:45:28
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Det skulle vara intressant om du hade lust att skriva några blogginlägg om sådant du tänker på, något du känner inför ett särskilt ämne samt reflektioner över dig själv som person. Alltså sådant som gör den till den du är. Cookie Dough-bilder, skolmatssalsberättelser och solariebesök i all ära, men ibland kan jag känna att det blir lite enahanda att inte läsa så mycket om personen bakom liksom. Ytligt på något sätt.

Jag tror nog minsann dock att du har massor av saker att berätta om dig själv, så vänligen gör det om du vill och känner för det. :)

2008-05-27 @ 19:10:01
Postat av: Bim

---> Anonym: Hej! Jag håller faktiskt med dig! Jag har ofta tänkt på att jag skulle vilja skriva lite djupare och lite reflektioner om saker och ting. Kanske typ dagens inlägg med lite brännbara ämnen. Jag ska faktiskt verkligen fundera på det, och kanske sätta igång nu snart när sommarlovet börjar.

2008-05-27 @ 21:22:58
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0