Dagens Dagbok - Onsdagen den 7 maj 2008 - Kvällen.

Jimmy satt sen på sitt rum vid datorn fram till halvåttatiden. Då stack han iväg med bilen och åkte hem till en kompis.


Jag hade som alltid en lugn och skön hemmakväll. Ingen teve som vanligt. Mycket tid vid datorn som vanligt. Och så började jag att läsa i en ny bok: "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella.


Och Jenny och Borzko är ju på Råsunda och ser Hammarby möta Djurgården. Dom är väl förmodligen inte hemma förrän vid halvelvatiden i bästa fall.


Nu ska jag ställa ifrån mig datorn för i kväll, och lägga mig i sängen och läsa i min bok.


Kommentarer
Postat av: Petra

Det är en av mina absoluta favoritböcker.. finns uppföljare på den och det ryktas om att den ska göras till film nu också!!

2008-05-08 @ 16:40:34
Postat av: Anonym

Den boken är den bästa! Har både 1:an och 2:an! :)

2008-05-08 @ 17:27:48
Postat av: Bim

---> Petra: Ja, nu har jag hunnit en bit, och den är rolig och bra! Tvåan har jag också, ska nog läsa den direkt efteråt kanske.

2008-05-08 @ 18:37:11
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Anonym: Ja, den är klart bra! Jag har också både ettan och tvåan! :-)

2008-05-08 @ 18:37:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0