Dagens Dagbok - Söndagen den 18 maj 2008 - Kvällen.

Sen så satt jag i soffan uppe i vardagsrummet i ett par timmar. Och så varvade jag läsning i min bok, med datorstunder. Boken jag läste i var: "Vigilante" av Andreas Roman.


Vid niotiden så kom Jimmy hem. Han satte sig då i köket med sin dator, och jag flyttade ner från vardagsrummet till köket med min dator och min bok.


Borzko är fortfarande hos sin Mamma, och kommer väl förmodligen hem snart.


Jenny är hemma hos Jocke, och sover där i natt.


Och jag lär väl fortsätta kvällen med att varva bokläsning med datorstunder och med pratstunder med Jimmy.


Och i morgon så är det då tyvärr måndag igen... :-(


Kommentarer
Postat av: Snurran

Men nu är det inte så många kvar innan sommarlovet :-D Ses i morgon, kram

2008-05-18 @ 21:51:13
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Nu är det bara SJUTTON arbetsdagar kvar! ;-D

Ses i morgon! :-)

2008-05-18 @ 21:55:26
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Duvan

Tidigt sommarlov alltså om du bara har 17 dagar kvar till lovet:). Vad händer då?:) vad ska ni hitta på? Eller var det då ni skulle åka utomlands? Hmmm

2008-05-18 @ 22:16:29
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Josefin

Va fin sidan blev!

Jag har inte varit inne och kollat sedan du bytte, i vanliga fall är jag ju inne här varje dag men i helgen har jag inte suttit vid datorn. Haft fullt upp hela helgen. Idag var vi till ett naturreservat och gick i över fem timmar, det känns i mina stackars fötter att man gått över stenar och rötter. I reservatet finns en tjärn där ingenting förmultnar, vattnet är alldeles klart och träd som fallit i tjärnen ser likadant ut år efter år. Det har någonting med ph-värdet att göra att det är så. Jag tycker att det är ganska häftigt att det kan bli så. Jag var lite orolig att vi skulle träffa på en björn men tack och lov så gjorde vi inte det :)



Som sagt, jättefin sida!



Kramar

2008-05-18 @ 22:55:03
Postat av: Bim

---> Duvan: Det är 17 ARBETSdagar kvar. Så så tidigt är det nog inte. Vi har avslutning onsdagen den 11 juni.



Vi åker till Turkiet i en vecka, lördagen den 19 juli. Annars så är det ingenting inplanerat.

2008-05-19 @ 18:11:15
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Hej! Och tack för berömmet om bloggen! Jag är jättenöjd över den!



Vilken härlig dag ni verkar ha haft i går! Det lät underbart!



Kram!

2008-05-19 @ 18:12:37
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0