Dagens Dagbok - Söndagen den 18 maj 2008 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan åtta. Jag gick då upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det förstås frukost med lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Jenny kom hem från jobbet vid strax efter åtta. Hon hade jobbat ett nattpass mellan tio och sex, och sen jobbat över i en timme till klockan sju. Hon gick förstås och la sig för att sova direkt när hon kom hem.


Jimmy skulle sova till tolvtiden i dag. Han kom hem sent i natt efter att ha varit ute och festat.


Borzko vaknade och gick upp vid strax efter nio. Han genomgick då förstås sina morgonbestyr, och sen så åt han frukost.


När Borzko sen var klar, vid tiotiden, så gick han iväg till Farstahallen för att träna.


Jag satt vid datorn en stund, och sen så gick jag iväg till Centrum vid halvelvatiden.


Först så var jag till SolAkuten och solade. Det blev bara en kvart i dag, istället för min vanliga halvtimme. Hoppas ju på att det kanske blir sol ute framåt veckan...


Sen så var jag på Åhléns och köpte mig en parfym och en mascara.


Kom hem vid kvart över elva. Jimmy hade precis vaknat och gått upp då. Och Jenny hade beställt väckning redan halvtolv, eftersom hon skulle iväg, så jag väckte henne då.


Jenny och Jimmy åt frukost, och jag åt lunch, och så satt vi och pratade en stund. Sen så duschade Jenny och gjorde sig i ordning.

Kommentarer
Postat av: Duvan

Vilken parfym köpte du idag?:)

2008-05-18 @ 12:36:59
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Samma som tidigare: PUMA. ;-D

2008-05-18 @ 13:13:58
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Duvan

Igen:D Tyckte du nyss köpte den:D.



Så om man sniffar på en blå puma-parfym så vet man hur Bim luktar. intressant.



Det där lät mer fel än vad jag menade. Jag är bara barnsligt intresserad av parfymer:)

2008-05-18 @ 13:17:17
URL: http://greendove.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Duvan: Ja, jag gör nog av med rätt så mycket! ;-D Men den är ju bara eau de toilette, så den är ju inte så stark, så jag tar nog ganska så mycket.



Precis! Gå till en affär och sniffa på du! Så vet du hur jag luktar! ;-D

2008-05-18 @ 13:24:04
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0