Dagens Dagbok - Söndagen den 4 maj 2008 - Kvällen.

Kvällen var lugn och skön som vanligt. Först så satt jag i köket en stund efter att jag hade flyttat in från uteplatsen.


Sen så flyttade jag in till Jimmys rum och gjorde honom sällskap där.


Jimmy tittade på en film: "Jarhead", och jag tittade på den med ena ögat. Men jag läste också lite i min bok. Fast allra mest satt jag med datorn.


Borzko kom hem från fotbollsmatchen vid åttatiden. Och då blev det mer sport för honom, fast på teven i vardagsrummet istället.


Jenny är ju hemma hos Jocke, och sover där i natt också.


Nu är klockan nio, och jag tror att jag ska ställa ifrån mig datorn för idag, göra mig i ordning för natten, och lägga mig i sängen och läsa.


Och i morgon är det ju då tyvärr måndag igen... Dom fyra lediga dagarna gick väldigt fort. Men dom har varit mycket sköna och trevliga.


Kommentarer
Postat av: vivan

Ja dagarna går fort...särskilt när det är fint väder...och det skall bli fortsatt fint väder...ha det bra nu i jobbar veckan...kramiz

2008-05-05 @ 18:51:24
URL: http://vwellermo.blogg.se
Postat av: Bim

---> Vivan: Ja, vi får hoppas på att vädret håller i sig. I dag på eftermiddagen var det i alla fall underbart. Ha det bra du också. :-)

2008-05-05 @ 18:54:47
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0