Dagens Dagbok - Tisdagen den 13 maj 2008 - Kvällen.

Jag, Jimmy, och Jenny kom hem till Farsta vid halvåttatiden. Och resten av kvällen blev lugn för oss alla tre. Jimmy satt mest vid datorn på sitt rum. Jenny var också mest på sitt rum, och delade tiden mellan datorn och teven. Och jag satt den mesta tiden i köket med min dator.


Borzko jobbade lite extra sent i dag, och kom inte hem förrän vid halvniotiden. Middag hade han redan ätit. Men duschade och gjorde sig i ordning gjorde han så klart. Sen så blev det lite sport på teven för honom.


Och enligt ovan så lär väl kvällen fortgå en stund till, innan det är sängdags för oss alla fyra.


Kommentarer
Postat av: Angela

Verkar inte som om spamskyddet för kommentarerna funkar - jag slank rätt igenom utan att behöva skriva bokstäver/siffror... Kram

2008-05-14 @ 08:19:18
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Nej, Snurran skrev det i går också... kram

2008-05-14 @ 17:11:14
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0