Dagens Dagbok - Tisdagen den 6 maj 2008 - Eftermiddagen.

Jag åkte hem direkt efter jobbet i dag. Var bara inne en kort stund, och sen så gick jag till Centrum. Var på SolAkuten och solade solarium. Men istället för min vanliga halvtimme, så solade jag bara i en kvart i dag. Ville inte sola längre än så, för det blir ju en hel del sol utomhus nu också.


Gick sen hem direkt efter solningen. Molnigt när jag kom hem, så det blev inget sittande på uteplatsen i dag. Utan jag var inne och höll på och plockade och fixade med lite allt möjligt i stället. Pratade en hel del i telefon också. Bland annat ganska så länge med min Mamma, och jättelänge med Jenny.


Ringde och bokade upp lite grejer också. Nu har jag bokat tid för bilbesiktning, frisörbesök, tandläkarbesök, gynekologbesök, och ögonläkarbesök, i maj och juni!


Jimmy jobbade över i lite drygt en timme i dag, och kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Han och jag åt middag tillsammans då, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Sen när han var klar, så stack han iväg till en kompis. Och sen senare så skulle dom iväg på en studentskiva.


Jenny åkte hem till Jocke direkt efter skolan, och hon sover där i natt.


Borzko skulle ha ett möte klockan sju på jobbet, så han skulle inte komma hem emellan. Han trodde att han kanske skulle vara hemma till niotiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0