Dagens Dagbok - Torsdagen den 29 maj 2008 - Kvällen.

När Jimmy, Jenny, och jag, kom hem från Centrum, vid halvsjutiden, så hade Borzko precis kommit hem från jobbet, och så hade han duschat och gjort sig i ordning.


Jenny och Borzko åt då middag, och Jimmy och jag tog en fika. Och så satt vi en stund på uteplatsen och pratade.


Sen så gick vi alla fyra in. Och så klippte Jenny håret på både Borzko och Jimmy. Eller rättare sagt så körde hon trimmern på en millimeter.


Efter det så målade jag mina tånaglar svarta, och efter det så satte jag mig vid datorn. Borzko monterade ihop vår nya grill. Jimmy spelade GTA4 på PS3. Och Jenny satt vid datorn.


Sen så hjälpte jag Jenny att korta av två stycken klänningar. Vi klippte av en bit, och så strök vi upp dom med klisterband.


Glassbilen kom och stannade precis utanför oss vid niotiden, och då gick vi ut och köpte glass som vi sen frossade av.


Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Japp imorgon är det fredag! :)



Nu får vi hoppas på superfint väder i helgen.



Kramar

2008-05-29 @ 23:46:45
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, i dag och i kväll har det varit underbart! Hoppas att det blir så nu lördag och söndag också. kram

2008-05-30 @ 19:44:23
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0