Några bilder från förmiddagen i dag, söndagen den 25 maj 2008.

Jag gick förbi den gamla fotbollsplanen vid Västboda IP på Farstavägen, där huset ska byggas som min Mamma och Pappa har bokat en lägenhet i. 

         

Ännu en bild från fotbollsplanen. Och på den andra bilden så är det lastbilen som Borzko kör om dagarna på jobbet. Han parkerar den en bit ifrån där vi bor, nära där Mamma och Pappa kommer att bo.

         

En blodlönn, och en rönn.

         

En kastanj, och en syrén.

         

Kommentarer
Postat av: Snurran

Fina bilder! På den fotbollsplanen har iallafall Patrik spelat sjumannamatch mot Foc Farsta minns jag :-) Det var ju ett tag sedan nu, men tänk vad lite som kan få nostalgin att blomma!

2008-05-25 @ 18:47:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack för berömmet om bilderna!



Vad jag kommer ihåg, så har nog aldrig Jenny spelat på den planen någon gång.

2008-05-25 @ 19:36:14
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tycker också att det är fina bilder! Helst bilderna på träden, här har häggen precis börjat att slå ut. Syréner är också en favorit hos mig (fast de brukar inte blomma förrän strax innan midsommar här uppe).



God natt.



Kramar

2008-05-25 @ 22:19:10
Postat av: Bim

---> Josefin: Egentligen så ska man förflytta sig från Skåne upp till Norrland under våren! Så kan man njuta av våren mycket längre! :-)



Tack för berömmet om bilderna!

Kram!

2008-05-26 @ 17:19:39
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha ja det hade inte varit en dum idé! :)



Var till min mormor idag (hon bor 7 mil inåt landet) och där hade ingenting slagit ut, det såg ut som höst :( och kallt var det också. Men det är alltid lika kul att träffa min älskade mormor.



Hoppas att allt är bra med dig.



Kramar

2008-05-26 @ 21:38:34
Postat av: Bim

---> Josefin: Höst... Det lät inte kul...

Men det lät mysigt att träffa din älskade mormor!

Kram!

2008-05-27 @ 21:02:50
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0