Är det fler som kanske inte vet hur man kommenterar i min blogg?!?


I dag så fick jag det här mailet:

"Hej Britt-Marie, läste ditt inlägg om att du önskar fler kommentarer.
Jag tror att fler med mig har problem med att förstå hur man skriver kommentarer i din blogg. Normalt sett brukar man ju trycka på "kommentarer" där det brukar finnas ett fält där man kan skriva och skicka, men den funktionen saknas hos dig.

Jag skulle gärna kommentera om jag bara visste =)
För övrigt tycker jag din blogg är trevlig och jordnära i kontrast till alla modebloggar med kläder, smink och osunt mycket shopping."


Och då undrar jag ju nu, om det kanske är fler som inte vet hur man kommenterar?!?

Så därför så kommer här en liten instruktion! :-)

- Gå till inlägget som du vill kommentera i.
- Tryck på "kommentarer" längst ner i inlägget.
- ELLER tryck på rubriken till inlägget.
- Tryck sen på "kommentarer" EN GÅNG TILL.
- ELLER tryck på rubriken till inlägget EN GÅNG TILL.
- Då öppnas en separat liten ruta som man kan kommentera i.
- Om det INTE öppnas ett nytt fönster, så kanske du måste stänga av Pop-Up-funktionen för min blogg.

OM DU FORTFARANDE HAR PROBLEM MED ATT KOMMENTERA, TROTS DENNA INSTRUKTION, SÅ MAILA MIG PÅ:
[email protected].

Kommentarer
Postat av: Snurran

Jag kommenterar mer än gärna, men det visste du väl redan? ;-D Jag visste däremot inte att man kunde klicka på rubriken, så jag fick lära mig något nytt iallafall! kram

2008-11-09 @ 21:23:47
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Sofie

Jag har velat kommentera jättemånga gånger men inte förstått hur man ska göra det.. Äntligen:D

2008-11-09 @ 21:55:48
Postat av: Lundenskan

Sådär, nu kan jag ätnligen vara med och kommentera =)



Trevlig kväll!

2008-11-09 @ 22:00:49
Postat av: Josefin

Jag visste inte heller att man kunde klicka på rubriken för att skriva. Det var ju smidigare att göra så :)

2008-11-09 @ 23:08:40
Postat av: Mimmi

Lösningen att behöva klicka på kommenteren igen

är inte så lyckad! Bakläxa för den som gjort konstruktionen.



Hur ofta kommenterar du själv i andras bloggar och hur ofta svarar du på en kommentar i den andras blogg. För att gå tillbaka till den bloggen där man givit en kommentar, gå in under det inlägget för att se om bloggägaren gett någon synpunkt på den kommentaren man skrivit.

Näe det gör man inte......O oj vad komplicerat

det blev att för klara något enkelt.



Så du Bim, du behöver inte bemöta det här för min del eftersom jag kommer nog inte gå tillbka hit igen. :-) Inget illa menat men ett inlägg.

2008-11-10 @ 11:32:22
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, du brukar väl oftast kommentera i alla fall någon gång per dag! ;-D



Kul att du fick lära dig något nytt! :-)

2008-11-10 @ 15:45:29
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Sofie: Vad bra att jag skrev det här inlägget då! Och vad bra att jag fick det där mailet! :-D

2008-11-10 @ 15:46:12
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Lundenskan: Härligt! Och tack för ditt mail! Det hjälpte tydligen flera! :-D

2008-11-10 @ 15:46:59
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Då fick du också lära dig något nytt i dag! ;-D

2008-11-10 @ 15:47:41
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Mimmi: Jag håller väl faktiskt med dig till en viss del. Konstruktion för att kommentera är lite komplicerad kanske.



Jag kommenterar alltid i mina favoritbloggar. Och jag går väldigt ofta tillbaka för att se på svaren jag eventuellt får. Så där håller jag inte med dig.



Och jag bemöter det här ändå, även om du inte kommer tillbaka och läser. För det finns ju andra som kanske är intresserade av mitt svar.

2008-11-10 @ 15:49:51
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0