Dagens Dagbok - Onsdagen den 5 november 2008 - Kvällen.

Kvällen blev, som nästan alltid, lugn och skön.


Jag satt större delen av kvällen inne på Jimmys rum. Jag läste lite i min bok: "Dödergök" av Katarina Wennstam. Men den mesta tiden satt jag med datorn i knäet. Bloggade, läste bloggar, och läste nyheter. Och svarade på massor med kommentarer... (Se inlägget om Barack Obama framförallt, men även inlägget om Halal-teve, och också om Idol. Och kommentera gärna!)


Jimmy satt större delen av kvällen framför datorn.


Borzko jobbade länge i dag, efter sina fyra dagars ledighet. Han var inte hemma förrän vid halvtiotiden. Middag hade han redan ätit, så han duschade bara och gjorde sig i ordning. Och sen lite sport på teve innan sängen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Och imorgon är det då äntligen fredag ;)



Kom nyss hem från vårdcentralen. Jag ringde dit imorse, jag har så ont i halsen och blir bara sämre. Doktorn var jättetrevlig (tack och lov för en gångs skull) jag fick pencillin och jag skulle bli bättre på 2-3 dagar. Jag hade någon infektion i några körtlar eller liknande (där nedanför öronen). Så nu hoppas jag verkligen på att bli bättre.



Hoppas att allt är bra med dig.



Kramar

2008-11-06 @ 14:05:12
Postat av: Josefin

Inte kan jag stava heller ser jag Jag menade såklart penicillin :)

2008-11-06 @ 14:24:14
Postat av: Bim

---> Josefin: Vad skönt att du fick penicillin. Då kanske du blir bättre till helgen nu då.



Allt bara bra här. Mycket trött bara... Skönt att det är fredag i morgon! :-)

2008-11-06 @ 20:52:57
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Josefin: Ibland så har man lite för bråttom! ;-)

2008-11-06 @ 20:53:24
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag jag hoppas också på det, jag är less på att vara sjuk :(



Hoppas att det går bra att jobba imorgon trots att du är väldigt trött.



Kramar

2008-11-06 @ 21:15:15
Postat av: Bim

---> Josefin: Ja, jag förstår att du är trött på att vara sjuk...



Det går säkert bra i morgon! Det är ju fredag! ;-)



Kram!

2008-11-06 @ 21:35:01
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0