Mina favorit-inlägg i oktober.



Jag bloggar ju rätt så mycket, i snitt 7 inlägg om dagen. I oktober månad så bloggade jag 230 inlägg. Nu har jag valt ut mina 16 favorit-inlägg under oktober.

Mest är det för min egen skull som jag gör det här inlägget. Det är lättare att hitta mina favorit-inlägg i efterhand, om jag gör så här varje månad.

Men ni kanske också tycker det är kul? Ni kanske har missat något bra inlägg? Kolla gärna in dom här 16 länkarna! Och kommentera gärna! :-)




Här är ett inlägg där jag beskriver mina känslor för Jenny och för hennes flytt hemifrån.

Och här är ett grattis-inlägg till Jimmy på hans 21-årsdag.

Här är en YouTube-film som Jenny har gjort från henne, Jocke, och Jimmy. Det är deras presentation av min födelsedagspresent till den 7 mars 2009, en biljett till Metallica-konserten i Globen.



En Dagens, med bara roliga saker.

SMS från min Pappa.

Gullig lapp + kastanj från Jenny.

Tidning från Jenny.



Enkät-svar om min hårfärg, blont eller brunt.

Bott i Farsta i tre år.

Ett inlägg om programmet Matakuten och skolmaten.



Min kommande mobil kanske!?: Nokia 5800 XpressMusic.

En bra reklam/informations-film från IQ.



Fotografier från Jimmys 21-årsdag.

Fotografier från Golden Hits!



Recension på "Låt den rätte komma in".

Recension på "Mamma Mia!".



Sex böcker lästa under oktober:

Länk till bokrecensioner.

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Hej Mammsi !

Roligt inlägg, kanske också ska göra så.



Jag är helt slut och har redan sommnat till lite i soffan. Så ringer strax och säger god natt. PUSS

2008-11-03 @ 21:40:23
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny "Tufsan" Kullin: Hem min lilla stora Tufsan!



Kul att du gillade mitt inlägg! Ska kanske göra det varje månad tror jag.



Jag är också trött. Ska lägga mig direkt efter "Matakuten".



Älskar dig! Saknar dig! Puss och kram från Din Mamsi! <3 <3 <3



2008-11-03 @ 21:45:20
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0